Home

 FAQ

Poniżej znajdą Państwo listę najczęściej zgłaszanych przez naszych Klientów zapytań. Odpowiedzi na nie są informacjami, które pozwolą przybliżyć się do naszej oferty oraz zakresu działania. Zachęcamy do lektury.

  1. Jakie usługi hydrauliczne wykonujemy?
  2. Działamy w trzech obszarach: inspekcji wideo, czyszczenia sieci kanalizacyjnej (także sezonowe czyszczenie kanalizacji) oraz szeroko rozumianych usług hydraulicznych obejmujących zarówno usuwanie usterek, jak i zakładanie nowych instalacji, przebudowywanie obecnych etc. Szczegółowy zakres działań uzależniony jest od zlecenia Klienta.

  3. Gdzie działamy?
  4. Ze względu na lokalizację – podejmujemy się realizacji zleceń przede wszystkim na terenie Wrocławia. To tutaj do Państwa dyspozycji pozostaje nasz hydraulik. Tanio i kompleksowo wykona powierzone mu zadanie, pojawiając się na miejscu zgłoszonej usterki w możliwie jak najkrótszym terminie.

  5. W jakich godzinach pracujemy?
  6. Funkcjonujemy dla Państwa bez względu na ograniczenia czasowe. Zdając sobie sprawę z tego, że do awarii sieci wodno-kanalizacyjnych dochodzi niezależnie od pory dnia, pozostajemy do dyspozycji również jako całodobowe pogotowie kanalizacyjne.

  7. Jaki zakres działań powinien zamówić Klient w trakcie zgłaszania usterki?
  8. Określanie charakteru prac – ich zakresu oraz odpowiedniej metodologii działania nie jest Państwa obowiązkiem. Wystarczy, że zgłoszą nam Państwo zaistniały problem, a my zjawimy się na miejscu wraz z nowoczesnym sprzętem. W zależności od stopnia trudności problemu oraz wagi usterki dobierzemy właściwe rozwiązania.

  9. Jak można sprawdzić koszty zleconych naszym fachowcom prac?
  10. Nie posiadamy sztywnego cennika. Wynika to przede wszystkim z faktu, iż każda usterka jest przez nas usuwana metodą adekwatną do jej zakresu. Przyjmując zlecenie nie jesteśmy w stanie powiedzieć Państwu jak będzie wyglądał całościowy zakres prac oraz jakiego sprzętu użyjemy. Wszystkie decyzje w tej kwestii podejmują nasi specjaliści, którzy pojawiają się na miejscu zgłoszonego problemu. Pragniemy jednak zaznaczyć, że wykonując naszą pracę cały czas mamy na uwadze to, aby koszty realizowanych działań były dla Państwa akceptowalne.

  11. Czy dajemy gwarancję na wykonywane usługi?
  12. Jesteśmy pewni swojego profesjonalizmu, dlatego też każdą usługę obejmujemy pełną gwarancją.

SEKOR Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /
ul. Haliny Halskiej 14 / 52-129 Wrocław /
NIP 8992768612 / REGON 361709747 / tel. 535 556 564

projekt i realizacja AsadWeb